TELEMARKETING I CALL CENTER

Rozwiązania w zakresie telemarketingu oraz systemów do zarządzania relacjami z klientami CRM, to jedne z najbardziej efektywnych form dotarcia do nowych kontrahentów, a także utrzymania i zachowania poprawnych relacji z bieżącymi klientami. Poprawiają one także w znacznym stopniu poziom obsługi firmy. Nasze autorskie rozwiązania oparte są o nowoczesne technologie i potrafią wykorzystywać wszystkie media teleinformatyczne do przeprowadzenia udanego kontaktu z klientem.

Oferujemy rozwiązanie pozwalając na zarządzanie telemarketerami, pracownikami Call Center oraz informacjami gromadzonymi dzięki procesowi sprzedaży.

Dzięki zapewnieniu pełnej kontroli przepływu informacji pomiędzy Państwa firmą (konsultantem), a klientem, możecie Państwo zapewnić swoim klientom skuteczny jasno określony standard kontaktu na najwyższym poziomie. Przechowywanie historii kontaktu (zdarzenia opisowe, rejestracja rozmów) oraz wszystkich niezbędnych informacji dotyczących naszego klienta oraz produktu stanowi bazę do rozwijania kolejnych kontaktów zklientami oraz udoskonalania procesów telemarketingowych. Nasz system zapewnia również bardzo elastyczne wielowymiarowe możliwości analizy danych.