Support - adaptacyjny system dystrybucji zgłoszeń serwisowych
Firmy IT utrzymują wiele różnych systemów (np. systemy do fakturowania, sprzedaży biletów, zarządzania personelem itd.), w których kontakt z klientem odbywa się za pomocą formularza kontaktowe lub też poprzez wewnętrzne systemy zgłoszeń. Niestety często zgłoszenie ląduje bezpośrednio na główną skrzynkę pocztową (np. wsparcie@mojafirma.pl), bez przypisania problemu do konkretnej osoby. Głównym problem jaki powstaje w takich rozwiązaniach jest brak automatycznego uporządkowania zgłoszeń w taki sposób, że każdy pracownik otrzyma tylko te zgłoszenia, do których ma odpowiednie kompetencję.
System Support pozwala na skuteczne rozwiązanie tych niedgondności i oferuje następujące funkcjonalności:
- automatyczne przypisywanie zgłoszeń do serwisantów na podstawie słów kluczowych.
- przyjmowanie zgłoszeń za pomocą formularza kontaktowego lub też poprzez udostępnione API.
- możliwość przekazywania aktywnego zgłoszenia do innego serwisanta - bez konieczności kontaktu z klientem.
- możliwość integracji jednego systemu zgłoszeń do kilku systemów IT
- powiadomienia informujące o zmianie statusu zgłoszenia - zarówno dla klientów jak i obsługi systemu.
Lp. | Usługa | Koszt |
1. | Opłata aktywacyjna | 99 zł netto |
2. | Miesięczna opłata za utrzymanie systemu - licencja dla 5 serwisantów | 1000 zł netto |
3. | Dodatkowa licencja dla serwisanta | 100 zł netto |