Adaptacyjny system dystrybucji zgłoszeń serwisowych

Support - adaptacyjny system dystrybucji zgłoszeń serwisowych

Firmy IT utrzymują wiele różnych systemów (np. systemy do fakturowania, sprzedaży biletów, zarządzania personelem itd.), w których kontakt z klientem odbywa się za pomocą formularza kontaktowe lub też poprzez wewnętrzne systemy zgłoszeń. Niestety często zgłoszenie ląduje bezpośrednio na główną skrzynkę pocztową (np. wsparcie@mojafirma.pl), bez przypisania problemu do konkretnej osoby. Głównym problem jaki powstaje w takich rozwiązaniach jest brak automatycznego uporządkowania zgłoszeń w taki sposób, że każdy pracownik otrzyma tylko te zgłoszenia, do których ma odpowiednie kompetencję. 

 

System Support pozwala na skuteczne rozwiązanie tych niedgondności i oferuje następujące funkcjonalności:

- automatyczne przypisywanie zgłoszeń do serwisantów na podstawie słów kluczowych.

- przyjmowanie zgłoszeń za pomocą formularza kontaktowego lub też poprzez udostępnione API.

- możliwość przekazywania aktywnego zgłoszenia do innego serwisanta - bez konieczności kontaktu z klientem.

- możliwość integracji jednego systemu zgłoszeń do kilku systemów IT

- powiadomienia informujące o zmianie statusu zgłoszenia - zarówno dla klientów jak i obsługi systemu.

 

 Lp.  Usługa  Koszt 
 1.  Opłata aktywacyjna  99 zł netto
 2.  Miesięczna opłata za utrzymanie systemu - licencja dla 5 serwisantów  1000 zł netto
 3.  Dodatkowa licencja dla serwisanta  100 zł netto